Cloud

Wil je als onderneming efficiënter werken en op den duur meer geld besparen? Waarom integreer je dan jouw CRM-systeem niet met uw telefonie omgeving? De nieuwe technologieën zorgen voor vervaging tussen telecom, personal computing en CRM-systemen. Daarnaast hebben we te maken met verschillende devices voor verschillende toepassingen, zoals mobiel, tablet en natuurlijk de cloud. Juist om deze ontwikkelingen biedt Xelion de juiste voordelen door het CRM-pakket te integreren met telefonie.

Verbeterd Management
De koppeling tussen Xelion en een CRM-pakket beheert de interactie met klanten en onder andere de accountmanagers, verkoop en/of de klantenservice. Bij een inkomend gesprek wordt het gesprek namelijk direct geregistreerd. Het is bovendien ook een stuk beter voor het milieu want het scheelt weer een hoop handgeschreven notities.

Snellere telefoongesprekken
Veel MKB-ondernemers kennen het vast wel: weinig tot geen tijd. Tijd is geld, maar een goed relatiebeheer met klanten en/of leveranciers kost eenmaal tijd. Relatiebeheer wordt bovendien steeds belangrijker en de verwachtingen worden steeds hoger vanuit de kant van klanten en leveranciers. Door de integratie komt er een pop-up en is direct zichtbaar wie je aan de lijn hebt met de juiste klantgegevens. Zo is het mogelijk om vanaf het begin een positieve interacties tussen werknemers en klanten mogelijk te maken.

Altijd en overal bellen
Iedere keer een telefoonnummer opzoeken van klanten of leveranciers of opslaan in jouw privé telefoon is verleden tijd. Met de applicatie van Xelion zoek je de klant op en bel direct, waar je ook bent.

VoIP bellen zorgt voor een betere klantervaring
Uiteindelijk biedt een integratie een betere klantervaring. Er kan bijvoorbeeld beter ingespeeld worden op de behoefte van een klant, de klant kan bij een inkomend gesprek direct worden aangesproken met naam enzovoorts. Dit allemaal doordat de juiste achtergrondinformatie al beschikbaar is. Medewerkers van bijvoorbeeld de klantenservice kunnen CRM-integraties ook gebruiken door eerdere problemen in één oogopslag door te nemen. Dat leidt tot minder wachttijd, kortere gesprekken en meer klanttevredenheid.